Consorci Esportiu

Notícies

El passat 23 de juliol es va celebrar al Palau de la Generalitat l’acte de lliurament de certificats del Programa d’Acords Voluntaris a les últimes 46 organitzacions adherides. La Universitat de Girona hi figura des de l'any 2011.

L’Oficina Catalana del Canvi Climàtic impulsa i dóna suport a l’establiment d’aquests acords voluntaris amb organitzacions, entitats i col·lectius de Catalunya per a la reducció de les seves emissions de gasos amb efecte d’hivernacle. La promoció d'aquests acords té com a objectiu esdevenir un instrument clau dins el ventall del conjunt de polítiques públiques relatives al canvi climàtic. Seguint les experiències portades a terme en altres països europeus, s’ha constatat que aquests acords entre els sectors públic i privat són una molt bona eina per avançar en el camí cap a la sostenibilitat.

Oficina Verda - Universitat de Girona - Campus Montilivi - oficinaverda@udg.edu - 972 41 98 50